onsdag 26 augusti 2009

better days!

erm. vill mest säga att jag var lite småfull igår när jag skrev det där inlägget och därmed överdrivet känslosam. as usual. är inte ledsen, allt är bra, fick för mig massa saker igår bara. han jag pratar om är seriöst en av de snällaste människor jag nånsin har träffat. och så är det med det. förstår inte varför jag ens tar upp det i bloggen?! mest för att förklara mig för det jag skrev igår. okeej, detta är svårt. men så som jag fick det att framstå igår stämmer inte. det känns inte 150 gånger värre än då när jag var 15 och kär. absolut inte. fast jo, på ett sätt. för nu känner jag något helt annat. den där 15årsromansen var ju inget speciellt.

okej okej okej. det här med alkolås på typ datorer, vem uppfinner det?

men iallafall. jag mår bra :)

1 kommentar:

lisa sa...

på helgon har dem ju alkolås! innan man går ut kan man välja "kroglås" och då kan man inte logga in på sin användare på 12 timmar! hur bra är inte det?!


skönt att det känns bra iallafall :)
du är min enda vän, abo!