fredag 17 oktober 2008

torleif, C-dur... javisst, bert!

okej, beredda? JAG KOMMER TILL SVERIGE 5:E NOVEMBER!!

sa var det sagt. hehe. kommer bli grymt att fa traffa alla underbara vanner igen, fa festa med er, dega med er och bara vara. baaast. samst ar dock att sis inte ar hemma. det suger arsle om jag far saga min mening. men det far bli sa.

"bert kan aldrig bli nat bra, han blir nog ingen stjarna, han spelar fel och sjunger falskt och har ju knappt nan hjarna!!"

hahahaha, jag saknar allt svenskt. speciellt bert ljung. hahaaaa.

hur bra jag an trivs har sa har det faktiskt snart gatt fyra manader, och det ar ju normalt att langta hem. jag alskar folket har, jobbet ar bra, aven om jag kant mig lag pa sistone. ingen ork. men har fragar alltid folk hur det ar med en och verkligen bryr sig, vilket ar forjavla skont. jag trivs verkligen. men det ska bli skont att aka hem i fyra dagar kan jag saga. asbra.

imorgon fyller sandra ar och da blire partyyyyy, asnice!! maste kopa mig nat snyggt att ha pa dig, far gora det nu. ska bara finish my coffee.

som sagt, femte november. men innan dess kommer lisa hit och vi ska do london together. for att vi ar bast. eller du ar. <3

1 kommentar:

Anonym sa...

aw, det ska bli så underbart att träffa dig i helgen <3
gråtvarning på det.
och jag jobbar när du kommer hem till sverige, men jag ska försöka träffa dig så mycket jag kan då också :)