måndag 31 december 2007

... and I look like an ice-cream

"those guys are so cool and i look like an ice-cream"

vet att min blogg just nu ser ut som en pastellfärgad glass, men det är bara tillfälligt. måste göra lite justeringar. minns att jag var grym på att göra krypin på lunar för hundra år sen. verkar inte som om den talangen hänger kvar, haha.

citatet (överst) är btw från pirates of the caribbean. extramaterialet.

nej, nu tänkte jag faktiskt skriva lite på min recension. boken som ska recenseras heter 1984 och jag trodde den skulle vara bättre, måste jag bittert medge. älskar ordet 'bittert' förövrigt, alla använder det mest hela tiden. det är som 'typ' var på 90-talet. ni fattar. kom på att jag inte tänker säga mer om boken, tror inte nån är intresserad av det ändå.

bye.

Inga kommentarer: